Potřebujete poradit?

+420 774 658 832 (9–15h)

Nákupní košík(0)

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

CZK / EUR

DOPRAVA A DORUČENÍ

  • EXPEDICE ZBOŽÍ
    Objednávky zpracováváme každý pracovní den. Jsme Vám tak k dispozici od pondělí do pátku a naši kolegové v expedici pečlivě balí každou objednávku, která k nám dorazí.
  • JAKÉ DOPRAVCE VYUŽÍVÁTE
    Pro doručení svého zboží si můžete vybrat ze tří dopravců: Zásilkovna, PPL a Česká pošta. Můžete také využít osobního odběru u nás, v Jablonci nad Nisou.
  • KDY OBDRŽÍM SVÉ ZBOŽÍ
    Objednávky jsou zpracovávány každý pracovní den. U jakého přepravce a do kolika hodin objednávku vytvořit, aby byla podána ještě ten den?
    • PPL - do pravého poledne a garance doručení do 1 až 2 pracovní dny
    • ZÁSILKOVNA - do 10 hodin ráno a garance doručení 1 až 3 pracovní dny
    • ČESKÁ POŠTA -  do 14 hodiny odpolední a garance doručení 1 až 3 pracovní dny
  • KDY ZÍSKÁM DOPRAVU ZDARMA
    Pro naše zákazníky nabízíme dopravu zdarma nad určité čátky, které se mění v závislosti na vybraném dopravci. Za jaké částky u jakých přepravců si objednat, abychom dopravu vzali na svoje triko? Do těchto částek se započítává pouze hodnota zboží a doběrečné účtujeme i přes překročení těchto částek.
    • PPL - nad 1 200 Kč
    • ZÁSILKOVNA - nad 949 Kč
    • ČESKÁ POŠTA - nad 949 Kč
  • MOHU SI VYZVEDNOUT OBJEDNÁVKU OSOBNĚ
    Ano! Rádi Vás u nás v Jablonci nad Nisou uvidíme. Objednávku si můžete vyzvednout po obdržení SMS zprávy, která informuje o připravenosti zboží. Před tím bohužel nelze objednávku vyzvednout. Na přípravu objednávky máme 24 hodin od objednání.

REKLAMACE OBJEDNÁVKY

  • NEOBDRŽEL/A JSEM OBJEDNANÉ ZBOŽÍ
    Ačkoliv se maximálně snažíme předcházet chybám a procesy přípravy podléhají několika kontrolám, bohužel se může chybička vloudit. Jestliže Vám v objednávce chybí nějaký produkt, který jste si objednali a uhradili, napište nám prosím e-mail a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
  • NEDORUČENÁ NEBO ZTRACENÁ ZÁSILKA
    Vaše objednávka byla předána přepravci, ale zboží stále nikde? Určitě nás o této komplikaci informujte, abychom mohli zjistit situaci a popřípadě Vám zboží zaslat znovu, abyste ho co nejdříve obdrželi.
  • OBJEDNAL/A JSEM SI ZBOŽÍ, KTERÉ NENÍ SKLADEM
    Logistika je náročná věc a i nám se bohužel stane, že některé položky nejsou skladem. Ačkoliv se snažíme těmto situacím předcházet, někdy i našim dodavatelům dojdou zásoby a my jsme nuceni čekat. Zboží je vždy označené, že ho nemáme skladem, pokud si ho i přes to objednáte, budete e-mailem kontaktováni a situaci spolešně vyřešíme.

 

PLATBA OBJEDNÁVKY

  • JAK MOHU UHRADIT SVOU OBJEDNÁVKU
    U nás můžete svou objednávku uhradit bankovním převodem, online platební kartou nebo si zvolit platbu na dobírku (tuto možnost neposkytujeme u Zásilkovny).
  • KOLIK STOJÍ DOPRAVA
    Cena dopravy se u jednotlivých dopravců liší, úhrada bankovním převodem a online platební kartou je zdarma. U dobírky si účtujeme poplatek dle platného ceníku dopravce.
    • PPL - cena dopravy je 99 Kč + 39 Kč doběrečné
    • Česká pošta - cena dopravy se pohybuje od 65 Kč do 92 Kč + 39 Kč doběrečné
    • Zásilkovna - 66 Kč
  • ZA JAK DLOUHO PO UHRAZENÍ MI ODEŠLETE OBJEDNÁVKU
    Jakmile je objednávka uhrazena, zasíláme Vám e-mailové potvrzení o připsání částky na účet a v co nejkratším možném termínu objednávku vybavujeme.
  • NEZADAL/A JSEM PŘI PLATBĚ VARIABILNÍ SYMBOL
    Při placení bankovním převodem je vždy nutné uvést variabilní symbol, který naleznete v e-mailu po potvrzení objednávky. Bez variabilního symbolu se nám platba nespáruje a máme ji vedenou jako neuhrazenou. O této skutečnosti nás co nejdříve informujte e-mailem.
  • OBJEDNÁVKU JSEM UHRADIL AŽ PO STORNOVÁNÍ
    Po určité době naše administrace automaticky stornuje neuhrazené objednávky. Jestliže poté objednávku uhradíte, prosím kontaktujte nás e-mailem, abychom objednávku obnovili. Po stornování bohužel úhradu objednávky nejsme schopni sami dohledat.
  • JE ONLINE PLATBA BEZPEČNÁ
    Platba kartou online je druh internetové platby, který je naprosto bezpečná a nemusíte se tak obávat zneužití. Navíc naše administrace ihned reaguje a platby kartou zpracovává automaticky.
  • PLATBU JSEM UHRADIL/A, ALE NEPŘISLO MI POTVRZENÍ
    Jestliže jste své zboží uhradili bankovním převodem a nepřišlo Vám potvrzení, je možné, že jste zadali chybně e-mail nebo platba nebyla spárována. V tomto případě se prosím obraťe na naši e-mailovou podporu a vše vyřešíme.
  • NEPODAŘILO SE MI PROVÉST ONLINE PLATBU
    Jestliže se Vám nezdařilo provést online platbu, nevytvářejte novou objednávku! Napište nám e-mail a my Vám zašleme odkaz, kde svou stávající objednávku znovu uhradíte nebo v administraci změníme formu úhrady.
  • UHRADIL/A JSEM OBJEDNÁVKU 2X
    Ano, i to se může stát. Samozřejmě si Vaše peníze nenecháme! Napište nám e-mail a přeplatek Vám vrátíme zpět na Váš účet.
  • MOHU PLATIT KARTOU PŘI OSOBNÍM PŘEVZETÍ KARTOU
    Bohužel ne, na našem výdejním míste lze objednávku hradit pouze hotově. Jestliže chcete objednávku hradit kartou, tak pouze během procesu objednávky, kdy zaplatíte online nebo bankovním převodem.

INFORMACE O PRODUKTECH

  • ODKUD POCHÁZEJÍ VAŠE PRODUKTY
    Naše produkty nakupujeme od prověřených dodavatelů z celého světa a využíváme služeb i tuzemských dodavatelů. U každého produktu navíc máte napsanou zemi původu a to samé je i na etiketách.
  • PROČ NENALEZNU DÁVKOVÁNÍ U VŠECH PRODUKTŮ
    Jako prodejci se bohužel musíme řídit nařízením Evropské Unie (ES) č. 1924/2006, které striktně omezuje informace o zdravotním tvrzení bylin. Z toho důvodu můžeme u bylin poskytovat pouze schválené informace a u některých vůbec žádné.
  • JAK SKLADOVAT BYLINKY
    Bylinky skladujeme v suchu a temnu. Bylinky můžete také uchovávat v tmavých skleněných nádobách a pokud je otevřete, vždy je zase pečlivě uzavřete kvůli vlhkosti.
  • JAKÝ JE ROZDÍL MEZI BYLINOU A EXTRAKTEM
    Extrakt je laboratorně vyrobený koncentrát, který je přibližně 2x silnější než samotná bylina. Z toho důvodu je také potřeba snížit dávkování, kdy u extraktu nám stačí maximálně 0,5 1 gram 1x denně.
  • JAKÝ JE ROZDÍL MEZI EXTRAKTY
    V naší nabídce máme dva druhy extraktů. Extrakty, kde jsou uvedeny procenta (20%, 10% apod.) jsou standardizované a je v nich přesně stanoven počet účinných látek.
    Druhý druh extraktu (10:1, 4:1 apod.) je celulozní a není v nich přesně určen počet účinných látek. Z toho důvodu je také rozdíl v ceně.
  • JAK DLOUHO MÁM PRODUKTY UŽÍVAT
    Užívání bylinek je značně individuální. Některé můžeme užívat dlouhodobě, jiné jen krátce po dobu trvání obtíží. Veškeré informace (jestliže je to povolené) naleznete u daného produktu.
  • JAKÉ POUŽÍVÁTE KAPSLE
    Naše extrakty a byliny vkládáme do transparentních kapslí vyráběných hydroxypropylmethyl celulózy a barviva. jsou vegetariánské, a tak vyhovují všem kulturním, náboženským i stravovacím návykům. Kapsle jsou velikosti 00.

 

OSTATNÍ DOTAZY

  • ODESÍLÁTE OBJEDNÁVKY DO ZAHRANIČÍ
    Objednávky odesíláme také na Slovensko, kdy si můžete v horní liště či v košíku přepnout z CZK na EUR. Co se týče dalších států, je potřeba individuální domluvy přes e-mail.
  • VELKOOBCHODNÍ SPOLUPRÁCE
    Nabízíme také formu velkoobchodní spolupráce. Veškeré informace o velkoobchodu naleznete na odkazu níže:
     

SLEVA PRO VĚRNÉ ZÁKAZNÍKY

Pro naše zákazníky nabízíme také 5% slevu na celou objednávku! Stačí se u nás zaregistrovat a po první objednávce Vám automaticky ve Vašem účtu přistane slibovaná sleva. A platí i na zboží, které máme v akci. Kde se můžete zaregistrovat?

 

Hledání